000 -CABECEIRA |
Campo de control de longitud fija |
01534nam a2200289 i 4500 |
INFORMACIÓN XERAL |
Códigos de información de lonxitude fixa |
200304s2016 sp e glg |
DEPÓSITO LEGAL |
Número de copyright ou de depósito legal |
VG 645-2016 |
ISBN |
ISBN |
9788491510208 |
CDU |
CDU |
364. 63-055. 237. 01:37 |
CDU |
CDU |
343. 615-055. 2:37 |
PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOME DE PERSOA |
Nome de persoa |
Torres Jack, Ana |
MENCIÓN DE TÍTULO |
Título |
Máis aló do azul e do rosa |
Resto do título |
: como previr a desigualdade de xénero e a violencia machista desde a familia |
Autores |
/ Ana Torres Jack |
EDICIÓN |
Edición |
1ª ed., 1ª imp |
PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN |
Lugar de publicación |
Vigo |
Editorial |
:Galaxia |
Data de publicación |
,2016 |
DESCRICIÓN FÍSICA |
Extensión |
103 p |
Outras características físicas |
:il |
Dimensións |
;24cm |
MENCIÓN DE SERIE |
Mención de serie |
Biblioteca de intervención social/Didáctica |
Número de volume |
;6 |
NOTA DE CONTIDO |
Nota de contido |
Malia todo o que se avanzou nos últimos anos en cuestión de igualdade entre homes e mulleres, queda aínda moito camiño por andar. E boa parte desa andaina ten que facerse dende o ámbito doméstico, dende as casas, dende a acción educativa das nais e ; dos pais. Non é un labor doado, porque os medios de comunicación, e tamén os de ocio (cine, videoxogos…) insisten en perpetuar unha imaxe estereotipada da muller, idealizando a súa beleza e cousificando a súa sexualidade. [...] |
MATERIA--TERMO DE MATERIA |
Termo de materia |
Identidade sexual |
MATERIA--TERMO DE MATERIA |
Termo de materia |
Educación en valores |
MATERIA--TERMO DE MATERIA |
Termo de materia |
Violencia de xénero |
Subdivisión de forma |
Prevención |
MATERIA--TERMO DE MATERIA |
Termo de materia |
Educación afectiva |
MATERIA--TERMO DE MATERIA |
Termo de materia |
Rol social da muller |
ACCESO ELECTRÓNICO |
Dirección de internet |
http://www.crtvg.es/informativos/mais-alo-do-azul-e-do-rosa-ofrece-estratexias-para-loitar-contra-a- |
|
-- |
CED034-9936|OEC022-7626 |
REFERENCIA ILS ANTERIOR |
-- |
2 |